fredag 25 maj 2012

Tjong i medaljongen

Den här veckan har jag legat hemma alla dagar pga feber.
Det var bajstråkigt. x(

Men innan jag hann bli sjuk så hade jag långhelg.
Jag följde då med bästa Linnéa till hennes land som jag inte minns vart det ligger. x]
Vi gjorde typ allt ifrån retade får, rodde ut på sjön och tittade på solnedgången, till att sitta och spela DS eller bara ligga på golvet med kramp i magen pga garv.
Men jag hade verkligen jätteroligt!


Nu idag så var jag och mamma nere i stan och skulle köpa hårfärg till mig eftersom den jag har var dålig och försvann nästan helt efter 3 tvättar. >:O
Men tyvärr så hittade vi inte den färg jag ville ha (blå/turkås) så vi ska beställa på internet istället. :3
Men vad vi hittade var en blå tjol som matchar perfekt till min blå kavaj och min svart/vit randiga linne som jag ska ha på skolavslutningen. :3
Kommer kännas lite wierd med kjol... men äsch! C;

Imorgon blir en lång men rolig dag; jag och mamma ska upp riktigt tidigt (kl.8) (lycka till till mamma att väcka mig...det kan hon behöva) och gå långpromenad.
Senare ska vi åka handla lite saker.
Efter det så ska vi antingen till centralbadet, spela minigolf eller frisbeegolf...vi får se. ^^'
Sedan på kvällen blir det iaf att se ESC! :D

Och just nu sitter jag här med datorn och skriver detta inlägg som ingen kommer läsa samt ser lite på lillabloggen och garvar. :')
http://www.youtube.com/watch?v=dReKuWyw5gI
William Spetz är den mest bästa, underbara, intressanta och roliga pöjk evah! Kärlek till han! <3

Ahja, bajs bajs på er!                    Jag saknar dig. <//3

P.S. DAMN VAD VARMT DET ÄR UTE NU! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar