torsdag 5 juli 2012

OwO

Nu på sommaren så känner jag hur fullbokat jag är.
Det är flera som frågar mig varje dag om jag kan ses.
Men tyvärr så kan jag inte så mycket.
Jag känner mig lite taskig som inte har tid att träffa alla jag vill.

Jag var och ''sov'' över hos Linda i Kårtorp igår/förrgår.
Och nu när jag kom hem så räknade jag mina myggbett på mina ben...
42 MYGGBETT PÅ BARA BENEN! O_O

JAG. HATAR. MYGGOR.

Föresten, farsan köpte en ny bil idag.
En silvrig Renault.
Det är för att vi bara åker runt i Sick'n Blues bussen (pappas bands turnébuss) och det är för dyrt och osmidigt eftersom den är så stor.

BTW: Mamma och Robban köpte också en ny bil för några dagar sen.
Den gillar jag lite mer eftersom det är en blå (min favoritfärg) Hyndai (asiatiskt märke).
Den passar mig perfekt! <3

BOYFRIEND, heter ett k-pop band.
SÖTAST är dom!
Deras låtar är jätte bra och gulliga!
Deras danser är så söta och unika!
Dom är sjukt vackra!
Om jag bara ska lyssna på deras låtar och göra något annat så är det helt omöjligt, jag fastnar vid deras musikvideor som om jag vet inte vad och nästan dregglar.
Av alla jag lysnar på så är dom sötaste!

                                          Här är några oändligt feijna bilder på dom. <3




 
Jo Youngmin ^
 
Kim Donghyun
Kim Donghyun ^



No Minwoo ^



Shim Hyunseong ^


Jo Kwangmin ^

Lee Jeongmin ^



Snart har jag nått 1000 visningar (yay) och då kommer jag spama med bilder på TOP (från Bigbang).
En varning bara för er som är känsliga. XD

BAJS BAJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar