torsdag 2 augusti 2012

NärCon

 I söndags kom jag hem efter att ha varit på NärCon i fyra dygn.

Mikis kom till mig på onsdagen och då åkte vi till NC för att köa och hämta ut banden.
Och på torsdagen åkte vi dit igen och stannade till söndagen.
Först var det tänkt att vi skulle åka hem och sova alla nätterna, men eftersom vi (vi = jag) ville se ACE på torsdagen så fick vi sova där en natt.
Och det ena ledde till det andra, så vi fick sova där alla nätter. ^_^

NärCon ROCKAR FETT!

Det är fan det bästa jag varit med om! <3

Vi gjorde mycket men ändå inte;
Både Mikis och jag hade en ''Free Hugs''-skylt och kramade allt och alla typ.
Och vissa kramade vi flera gånger. ;D
På konventet var det flera tusen människor, och vi kramade säkert hälften. (Utan att överdriva!)

Jag hade med mig 1500 kr.
Jag gjorde av med allt på Bigbang-prylar och en Totoro-väska. (Bilder längst ner.)
HEHEHEH! <3
Jag hade ingen aning om att det skulle finnas K-pop affärer! :'3
Jag såg även kuddar med BOF (Boys Over Flowers) på!!! :OOO
(BOF = det bästa Koreanska dramat ever!)

Men som sagt, NärCon ÄGDE!
På dagarna gick vi mest bara runt och kramade folk och kollade affärerna.
Första natten tittade vi på ACE (ett J-rock band).
Dom kom såklart från Japan.
Och dom var så jävla bra!
Jag hade tappat lite av min röst när vi kom därifrån. x3
Och jag rörde han med fiolen!! ;O
Eller rättare sagt, hans kjol/klänning. :P
Och det var discorejv alla nätter också.
Det var najs!

Det fanns så många härliga människor där också!
En del blev man mer vän med än andra. (Vad i helvete sitter jag och skriver om?! Störd!)

Det var varmt som sjutton att gå runt i kigurumi på dagarna när det var 25 grader varmt. xD
Och ont i fötterna hade man också när man kom hem. xc

Men ahja, NärCon rockade och jag ska dit nästa år också! :D

Jag har även tänkt att gå på KultCon.
Men jag får se om jag har råd... annars blir det Confusion istället som är lite senare. ^^'


                                                    Här är lite bilder från NC också;

Planch på T.O.P

Planch på Bigbang
Bigbang Alive T-shirt

T.O.P & G-Dragon fläkt

Totoro väska


Bigbang pin

Bigbang spegel

Bigbang mobilsmycke

Bigbang väska

Bigbang T-shirt med luva

Bigbang VIP armband
Mikis blåser såpbubblor på tågstation <3
Mikis i en buske <3

K-pop tidning
Grabbarna grus <3
Basisten i ACE
Basisten i ACE
Egobild efter NC

Jag & Mikis spelar



 BAJS BAJS!

P.S. Bilderna från Sälen kommer jag förmodligen att skita i att ladda upp... p.g.a. lathet och dålig fotografi (som vanligt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar