onsdag 12 juni 2013

Heheh, ''oj då''!

Kom på idag att jag har en blogg, heheh.
Kanske borde vara mer aktiv, eller?? ^^
Så nu är jag det...(tills jag glömmer bort den igen).


Catching up:
  • För några månader sedan var jag på Närcon Vinter.
  • Det var awesome.
  • Längtar till nästa.
  • Jag har fyllt 15.
  • Behöver jag ens skriva mer om det?
  • Oh fuck yeah.
  • Pappa har flyttat till Stockholm.
  • Så jag bor där cirka varannan helg.
  • Vi har haft ett projekt i klassen om 1800-talet.
  • Det var roligare än det låter.
  • Vi fick världens mest häftiga lärare.
  • Vi gjorde en musikal helt själva.
  • Den blev ganska lyckad för att vara den första som vi själva har gjort.
  • Jag har ''konfirmerat'' mig.
  • Lång historia.
  • Jag fick A i engelska (stolt).
  • Sista skoldagen var idag.
  • Vi hade vattenkrig.
  • Jag blev blöt (noo, you don't say).
  • Imorgon har vi skolavslutning.
  • Då ska jag ha en svart klänning med ernhörningzombies och lite awesome stuff på.
  • På söndag ska Linnéa hänga med mig till Stockholm.
  • Vi ska ta över hela staden.
  • Även gå på Grönalund och våldta karusellerna.
  • Visst låter det kul? ;)
  • Köpte en Giyongchy keps igår på eBay som jag nu förväntansfullt väntar på att få. :3
  • Köpte även en Death Note bok...MOHAHAHAH.
Ja, jag tror det var allt för stunden. ^^

 
Hejdå och ha en kpoopig dag som jag! :*

2 kommentarer: