tisdag 20 mars 2012

Sjuk

Varit hemma sjuk idag. -.-
Min nedrans hals tar livet av mig!
Men jag har klarat mig med hjälp av att se på lite Vänner, Degrassi the next generation och O.C.
Och jag har världens bästa pappa som har köpt en bok åt mig.
Den heter Cirkeln och är jätte spännande!
På baksidan av boken står det så här:

Engelsfors.
Vackert namn, risig stad.
Omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner.
En natt då månen färgats mystiskt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkpaken.
De har inget gemensamt.
De vet inte hur de kommit dit eller varför de är där, men utan varandra kommer de inte att överleva.


Men nu ska jag återvända till att se lite mer Vänner. :3
Och jag är ganska sugen på oliver just nu... ska kolla om vi har några... ^^'
...Yupp det hade vi! :'D
Ska smaska i mig några nu. :3

Pussis och kramis, skummisbananis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar