fredag 23 mars 2012

Mål för livet

Jag satt och tänkte lite och kom och tänka vad jag vill uppnå här i livet...
Så jag har gjort en lista på några saker jag SKA ha uppnått innan jag fyllt 50 år:

- Haft huvudrollen i minst 3 filmer.


- Släppt minst en skiva med mina egna låtar.


- Bo i USA.


- Vara lyckligt gift med en thailändare eller Joel Madden (som får skilja sig från Nichole Richie).


- Vara miljonär (så att jag kan skänka bort några miljoner till utrotningshotade djur).


- Varit med i Ellen DeGeneres Show.


- Ha kvar mina närmaste vänner som jag har nu.


- Skrivit en självbiografi.


- Varit HELT fri från droger och sådant idiotiskt skit.

Det är säkert mer, men för tillfället kommer jag inte på något mer.
Jag vill också dö lycklig... men inte innan 50 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar