måndag 2 april 2012

Tuff vecka

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft fullt upp...

- Förra helgen jobbade jag med musikalen hela dagarna.
- I måndags hade jag skola till kl.15 och direkt efter hade jag musikal till kl.22.
- I tisdags hade jag utvecklingsamtal på morgonen, skola till kl.15 och därefter musikal till kl.22.
- I onsdags hade jag skola till kl.15 och sedan musikal och premiär på musikalen som slutade runt kl.22.
- I torsdags var jag ledig från skolan för vi hade skolföreställningar från kl.07.30-16.00.
- Fredagen var likadan som torsdagen.
- I lördags hade vi sista föreställningen som slutade cirka kl.19.30.
- Och igår (söndags) så var jag på Ruddamsskolan i lilla studion och spelade in två låtar på skiva... min egna och en till. :3

Det har varit riktigt tufft, men det var det värt! :D
Har nästan aldrig haft så roligt! :'3

2 kommentarer: