söndag 8 april 2012

Kattskrälle

Min katt är farlig!
Jag lovar!!

Idag när jag bara skulle klappa henne så fräste hon åt mig och försökte bita mig.
WTF?!
Hon är seriöst helt jävla psykiskt störd i huvudet!
Och det var inte första gången hon har gjort så.

Undrar vad det är hon har emot mig. Jag menar... jag vill ju inte henne illa. Allt jag vill är att gosa lite, men nej nej!! Det får man ju absolut inte... asså suck! -.-'

På tal om min psykade katt:
- Innan hon ska dricka så tvättar hon tassarna... fast i vattnet hon ska dricka ur dock.
- Hon brukade lägga sig i handfatet... men nu när hon har blivit större så är det badkaret som gäller.
- Bara hon hör orden fisk, ägg eller skinka så får hon dampryck och jamar som bara den.
Jag skulle kunna rabbla upp massa fler konstiga saker hon gör, men det orkar jag inte. x3

En liten rolig grej som hände häromdan var att när jag skulle gå till köket för att dricka lite vatten så mötte jag Lovis (katten) i hallen... Jag vart jätte rädd, så jag skrek till och när jag skulle springa därifrån så sprang jag in i en vägg. xD
Ska det inte vara tvärtom? Att katten gör så och inte människan?
LOL asså! xD

Jag springer in i väggar ganska ofta nu för tiden...både med flit och med leverpastej (FTW? Lång historia...)! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar