söndag 29 april 2012

TJO!

Jag har inte haft ork att blogga men det gör jag nu så då ska alla vara glada! :D

Förra (eller om det var förrförra) veckan så gick jag på bio tre gånger. ^_^
Först såg jag och Elin på Kvarteret Skatan.
Sen såg jag på Hungerspelen med en massa ruuuligt folk.
Och sedan såg jag och brorsan på Battleship. ^^

Och nu på tisdag ska jag och Daniel gå och se på Titanic. :3
Vi har tänkt att sitta och garva när alla andra gråter. :D
Hoppas bara ingen slänger ut oss. :P

Häromdan så köpte jag hårfärg. :'3
Ska ha dip dye i blå/turkos. :')
Så imorgon eller så, så ska mamma hjälpa mig med att fixa det. C':

En annan sak också: det går typ jätte bra för mig på engelskan i skolan. ^^
Engelskan är ett av de få ämnen jag i huvudtaget bryr mig om.
På proven brukar jag få A och på det senaste fick jag bara ETT litet mini fel. :P
Stolt tjej här. :')

Mamma och moster var på Ullared idag och mamma kom hem med lite grejor hon köpt och delvis lite till mig. :'3
Jag fick ett par svarta shorts, en rosa t-shirt med den där svarta ankan i Snurre Sprätt på, en svart poncho och en uppblåsbar lila fotölj. :D
Mamma om du ser det här: Taaaaaaaaaaaack!!! :'''3

Idag var jag, brorsan, Tessan, Poppe och Danne på IFK. :3
Det var IFK mot Malmö FF och IFK vann med 3-2. :D
Och jag komm på vad FF står för: Fjolliga Fjantarna. :D
Elleeeeeeer? :D

Och just nu sitter jag i soffan, ser på Crash Canyon (<3) och skriver detta som ändå ingen kommer orka läsa. :P
Men jaja... det var en lite sammanfattning om lite grejor. :)
Och tagga Releaseparty på torsdag! :D

Pussis o kramisusius, skummisbananiusius! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar