fredag 6 april 2012

YUPP YUPP.

http://www.youtube.com/watch?v=7VoGoKtzWPw&ob=av2e

Bästa låten evah! (för tillfället iaf) <3

Good Charlotte är som en drog för mig! xF
Jag kan aldrig få nog av att lyssna på dom! <3

Men aja...
Idag har jag varit hos syster (Elin) och vi gick ut i 'skogen' i Kättsätter och hade skoj.
Det var mycket snö dock, men det var bara mys.
LOL, vi låtsades att vi var i Narnia! xD
Det är lite ironiskt eftersom det var den musikalen vi var med i. :P
Vi hade med oss varm choklad och mackor. YUM. :3

Sen har jag bara varit hemma och chillat och tagit det lungt...:
- Suttit vad datorn och lyssnat på musik och snackat med folk på fejjan.
- Sett Vampire Diares. (Som faktiskt börjar bli lite tråkigt.)
- Varit ute med brushaaan och stött på lite ruuuligt folk.
- Sett Spartacus (<3).
Och nu sitter jag här och bloggar om min ointressanta lilla dag. xF

Men ah!
Så har min dag/kväll varit!

BTW: Jag mår så bra som aldrig förr. <3


                                                                                                                                                  Tim. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar